tirsdag 1. november 2016

Jul hos Kreativ Scrapping ♥


Vi er klare med ny utfordring hos Kreativ Scrapping...
Kreativ Scrapping #11 - Jul


Jeg har brukt Lifestyle Crafts sirkeldies for å lage julekula, den største ytterst. Toppen 
på kula har jeg tegnet på og klipt ut med saks først. De innerste sirklene er stanset ut i 
de nye Maja Design julearkene I Wish. Til sløyfer har jeg brukt tyll og hamptråd, jeg har 
pyntet med chipboard fra Wycinanka, kuler og små kongler (som jeg har plukket selv), 
perlestrå, halvperler og utstansede kristtornblader med en die fra Marianne Design
Stempelet er fra årets juletekster fra Papirdesign.


Håper du har lyst til å være med på utfordringen 
denne gangen - ta en tur over i KS bloggen for mer 
inspirasjon fra Design Teamet ♥

2 kommentarer:

RitaK sa...

Så nydelig julekule du har laget Kjersti :-) Vi ses vel til helga.... Klem fra Rita

nedergaard ( Lissy ) sa...

Det er Så smukt og rigtig julet.... flot dekoreret

Ha en fin dag, kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...