fredag 11. november 2016

3 enkle kort

Jeg er veldig glad i enkle kort, uten alt for mye pynt, med rene linjer og ofte litt skarpe farger.
Disse kortene er fort gjort å lage, men får likevel et stilig preg.

Her har jeg brukt Dylusions Ink Spray turkis sammen med litt blått fargepulver, hvitt Stampendous embossingpulver, Perfect Pearls, blått og svart embossingpulver og de nydelige stemplene fra Stempelglede ♥

Dette stempelet liker jeg godt, men vet ikke hvor det kommer fra... uansett bruker jeg ofte lilla sammen med det, så også her. Sprayen er fortsatt fra Dyslusions Ink og jeg har i tillegg brukt Stampendous embossingpulver i hvitt med gull og svart embossing til motivet. "God jul" er også embosset, men er også her usikker på opprinnelsen til stempelet.

 Til slutt et i grønt, med Dyslusions Ink Spray blandet med Chalk i to ulike grønnfarger. Jeg har strødd over gull embossingpulver og tegnet med tynn, svart tusj på kantene. Stempelet er fra... og embosset i svart.

♥♥♥
Takk for at du titter innom - kos deg i førjulstida!
Klem


3 kommentarer:

Guri sa...

Enkle, men elegante kort.

nedergaard ( Lissy ) sa...

De er så smukke og elegante

God weekend, klem

Anne-Eddie sa...

Knallstilige kort! Vakkert gjennomført! klem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...