mandag 21. september 2015

Kakaotid

Hei alle sammen!
Det er høst, og da er det kakaotid for meg. Kose seg foran peisen men en kopp kakao - 
og kanskje toppe den med litt Marshmallows?

Her er en gavepose jeg har laget til ei god venninne

 Motivet heter Cocoa og er fra Saturated Canary. Jeg har brukt papirer fra Maja design Vintage Summer Basics og Vintage Autumn, samt Holtz Perfect Coloring Paper til motivet. Tagen er stanset ut med Sizzix BigzTags & Bookplates, en herlig die som jeg bruker ofte. Nederst har jeg brukt Martha Stewart sin "bartepunch". Snøstjernene er også fra Sizzix, den ene en kantdie. Den største snøstjerna er fra Martha Stewart sin punch.

Jeg fargelegger med Copic Sketch Markers, 
og her er fargene jeg har brukt
Hår - E59,E19,E08,YR14,YR04,E49
Hud - E21,E00,E95,R22
Blå - B97,B95,B93,B91
Rød- W5,E19,E08,R46
Sko - E77,E74,E71,E70
Jakke - E19,YR14,YR21

Takk for at du tittet innom - håper du også fikk lyst til å lage en liten 
gavepose til en venn nå i høstmørket - koselig både å gi og få :)

Klem fra Kjersti:)

5 kommentarer:

Kirsten sa...

Så nydelig og flott en gave….. <3
Klem til deg :-)

Cathrine Sandvik sa...

Kjære Kjersti!

Du er et farveleggingsgeni! Helt imponerende å se på når du tryller med tusjene dine <3 Tusen takk for inspirasjonen :-) Tror jeg må lage en liten gavepose jeg også!
Håper du får en flott dag videre!
Klem fra Cathrine

Anne-Eddie sa...

Nydelig gave og enig! Fargeleggigen er superfin! God gaveide! Klem ;)

MonaV sa...

Makan til fargelegging ....du er råååå Kjersti!!

Unni A sa...

Nydelig gavepose! Stilige farger, lekkert pyntet og fantastisk fargelegging!
klem Unni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...