søndag 22. april 2012

Make & Take

Var på Scraporama messe i går, handlet masse og fikk mange ideer :)
Blant annet var jeg på Make&Take på Unik sin stand


Der lagde vi denne lekre tagen - ta alt du har for hånden av restepapir, blomster i "rare" farger, skjorteknapper og duppeditter . . . spray på glimmermist i tre-fire farger i samme fargetone 
- og resultatet blir jo så flott :)
     Nå gleder jeg meg til å bruke det jeg har lært i lekre LO'er.
Kanskje blir det kurs på meg hos Malene etterhvert også :)


Tusen takk for alle de koselige kommentarene dere legger igjen!
Ønsker dere en fortsatt fin søndag :)

16 kommentarer:

Nadell sa...

Oh wow Kjersti, thats beautiful !!!

Have a nice sunday.
Hugs Nadell

Jeanette sa...

Utrolig lekker tag! Jeg fikk dessverre ikke deltatt på messa, da jeg er alene i helgen, men da sparte jeg litt penger da. Håper du koser deg med inspirasjon og shopping! :)Klem Jeanette.

Marita sa...

Hei Kjersti:)
Dette var en stilig tag. Gøy å få prøve nye ting:)Det er mye rester man bør bruke til sånt i stede for å kaste det. Knalltøft!!

Ønske deg en fin Søndag:)

Klem, Marita

arjette sa...

Wwwoooowwww it's awesome!!!!!

gr. arjette.

Synnøve Dyhring sa...

For en NYDELIG TAG du har laga.Ha en fin dag,klem Synnøve

Maritha sa...

WOOOOW!!!! Helt galet läcker tag.... jag hade ALDRIG lyckats med det!! =) Coolt och fint på samma gång!! TOPPEN!

Kramen

Jeanette sa...

Hei Kjersti! Ser ut som om du og jeg (og noen flere) skal på Copic designer-kurs på tirsdag. Det gleder jeg meg masse til! :) Sees da! Klem Jeanette :)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Wawww for en super lækker tag... så mange fine detaljer og nogle lækre farver. Dejligt med sådanne make and takes:-)
God søndag aften, klemm

Mandy sa...

Oh wow Kjersti this is fabulous, so much detail and different textures, amazing :)
hugs Mandy xx

hb871 sa...

lit uvant - men kjempeartig!!

Connie sa...

Sååååå kul tag:)
Stilig.
Ønsker deg en fin uke,
Klem Connie

Bente Årstad sa...

Så utrolig kul tag:)
Kan bli kjekt å følge med her fremover, skjønner jeg:)
klem bente:9

Sandy sa...

I have just got to learn how to do this because I think your tag is gorgeous!!!!
Sandy

Anne sa...

Så utrolig flott! Gleder meg til å se lekre LOer med denne teknikken :-) Jeg var på den første make & take-sesjonen hos Unik hobby på lørdag. Det var veldig morsomt og lærerikt, så det skal jeg absolutt gjøre igjen.

Det var veldig hyggelig å hilse på deg på messen!

Og gratulerer så mye med sertifiseringen!!

Trine sa...

Flotte tags, jeg fikk dessverre ikke deltatt på messen pga bunadmontering. Bare en uke igjen til den store dagen nå. Gleder meg veldig til det er over:)

Gratulerer med sertifiseringen.
Mulig jeg tar den til høsten:)

Ha en fin dag Kjersti:)

Klem:)

Marianne H sa...

Ja, dette kunne jeg godt tenkt meg å prøve jeg og. Det blir kjempelekkert.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...