mandag 17. oktober 2011

Telys-kort

Jeg har laget et telyskort etter mal hos Marianne.
Disse kortene er kjempefine smågaver, og er i tillegg morsomme å lage.

Det koselige motivet er fra Bildmålarna, kjøpt på messe i høst, og det er fargelagt med Copics.
Rød - T5, E19, E07. Grønn - BG93, BG96, BG99. Brun - E41, E42, E43, E44, E47. Grå - W00, W1, W3, W5. Ansikt - 0, E000, , E00, E11, E21 og E13 i kinn.

Mønsterarkene er fra julekolleksjonen til Pion Design, og jeg har brukt Spellbinder dies 
flittig på kortet :) 
Bak lysene har jeg stemplet en koselig juletekst fra NSS.

Er med på disse utfordringene;
Sukkersøtt #141 - Bretteteknikk

Takk for alle de koselige kommentarene! 
Ha en flott uke :)

15 kommentarer:

Jorunn sa...

Åå så vakkert!! Motivet og papirene er bare såå lekre. Flotte detaljer både på utsiden og innsiden :)

Berit sa...

WOW!! Så nydelig!!
Vakkert både på utsiden og innsiden og så flott en fargelegging!
Klem Berit:)

arjette sa...

Oooohhh this is soooooo beautifull!!! Your coloring is awesome!!! A gorgeous project!!!

gr. arjette.

Marita sa...

Nydelig♥. Jeg må alltid studere fargeleggingen din for det er du så flink til:). Nydelig pyntet og virkelig lekre farger♥. Alltid en fryd å besøke bloggen din!

Klem Marita

Jill sa...

Gurimalla, dette var rålekkert!
Helt herlige farger og nydelig fargelagt motiv.
Rett og slett superfint!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken og lykke til!
Klem fra jill

Angella sa...

Fantastisk flott... Et nydelig telyskort du har laget, og slott fargelagt.

Takk for at du deltar hos sukkersøtt. Lykke til!
Angella

Pop's Cards sa...

Simply stunning sweetie hugs pops x

Ane sa...

Hei! Dette var jo bare helt nydelig! Så søt motiv, tror jeg må skaffe meg noen sånne:)
Lekkert med teksten bak lysene! Takk for du deltar hos kort o mania!
Klem fra Ane:)

Yvonne sa...

Smellvakkert kort! Enda en bretteteknikk jeg må se å prøve snart. Den Copicsfargingen din var bare helt fantastisk flott!
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Trine sa...

Å så lekkert:) Helt rått fargelagt:)
Takk for at du deltar hos Kort O Mania!
Riktig god helg til deg:)
Klem fra Trine.

Allpapir.blogspot. sa...

Så flott ett kort. Motivet og fargene var så nydelige.

Sylvia sa...

Ååååå noe så lekkert:-))
Skikkelig nydelig pyntet!! Må ve bare trå til å prøve meg jeg også!! Laga noen i fjor men jeg husker nesten ikke hvordan det var hihi.

Sylvia.

Anne sa...

Wow, så nydelig! Utrolig mange lekre former, det pynter så opp, og varme gode julefarger. :)

Pia sa...

wow så flot kort og sikke vidunderligt motiv og så smukt farvelagt
knus pia

Linda S. L sa...

nydelig og lekkert utført lys kort! :D herlige farger :D såååå søt motiv :D
takk for at du deltar hos kort o mania!
klem linda s l

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...