mandag 3. oktober 2011

Lilla, rosa og grått

Det har blitt mye fargelegging i det siste, og jeg må bare begynne å lage noe av alt :)

Med dette motivet fra KennyK slenger jeg meg med på utfordring hos Creative Inspiration - som vil se fargene lilla, rosa og grått. Skissen er denne gangen hentet fra CLP#14, og jeg har fått brukt opp
riktig mye restepapir :)

Motivet er fargelagt med Copics, og skyggene med Prismacolors. Fargene på tusjen er W00, 1, 3, 5, V91, 93, 95, 99, RV91, 93, 95, E41, 42, 43, 44, 47, B21, 93, 95 og E000, 00, 21, 11 og 13.

Teksten er fra NorthStarStamp, mønsterarkene er litt fra Pion, litt fra Maja - og så noe gammelt jeg hadde liggende. Har ellers pyntet med blomster, ståltråd, søm, bånd, blonder. . .


Deltar i følgende utfordringer;
CLP #14 - Skisse
Creative Inspirations #131 - Pink, purple and grey

Ha en fortsatt fin uke alle sammen!

5 kommentarer:

Marita sa...

Et skikkelig kult kort♥. Nydelig fargelegging. Jeg sliter så med å få overgangene så fine med tusjer. Hvordan er det du gjør det? Flotte farger og stilig pyntet♥.

Ha en fin dag.

Klem Marita

Berry sa...

Stunning work Kjersti that Kenny K is gorgeous! Thanks for playing at CI hugs Rebekah xx

arjette sa...

Wwoowww what an awesome card Kjersti!!! It's beautifull!!!! Great work on your coloring, it looks gorgeous!!!

gr. arjette.

Chelsea sa...

Hi Kjersti, your card is so pretty with the lace-up at the top corner. A great take on the Sketch. Thanks for joining us at CLP, hope to see you on our next challenge.

Hugs and Love.

Stampin'Piper sa...

Great card, love the colors!

Thanks so much for joining us at CLP this month!

Hugs Tanja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...